حضور ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر مستهجن در مذاکره با ناتو+عکس

حضور ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن در مذاکره با ناتو+عکس

حضور ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن در مذاکره با ناتو+عکس

ایرینا فریز Ireny Fryz

بازیگرنما:یک روزنامه لهستانی با انتشار عکس ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن خبر اعلام کرد که قرار است به نمایندگی از اوکراین مسئولیت مذاکره با ناتو را بر عهده بگیرد.

ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن که قبلا بازیگر فیلم های مستهجن بوده اکنون نماینده مجلس اوکراین می باشد و به نمایندگی از اوکراین در نشست مذاکره با ناتو شرکت خواهد کرد.

حضور ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن در مذاکره با ناتو+عکس,ایرینا فریز,Ireny Fryz,بازیگر فیلم های مستهجن که نماینده مجلس اوکراین است,ناتو,ایرینا فریز Ireny Fryz,بیوگرافی ایرینا فریز Ireny Fryz,زندگینامه ایرینا فریز Ireny Fryz,عکس های ایرینا فریز Ireny Fryz,بازیگر فیلم های مبتذل که نماینده اوکراین است؟,ایرینا فریز بازیگر فیلم های مستهجن و غیر اخلاقی

حضور ایرینا فریز Ireny Fryz بازیگر فیلم های مستهجن در مذاکره با ناتو+عکس

شبکه راشاتودی در همین رابطه تأکید کرد رسانه های اوکراینی معتقدند که او با “پترو پوروشنکو،” رئیس جمهور اوکراین، روابط پنهانی دارد، به ویژه اینکه او قبلا منشی شخصی رئیس جمهور بود.

روزنامۀ لهستانی، در مقاله ای که پیش از آغاز نشست ناتو در لهستان منتشر کرد، نوشت: «ستارۀ فیلم های غیراخلاقی اوکراین، در نشست ناتو!»

بر پایۀ اطلاعاتی که در رسانه ها منتشر شده است، پوروشنکو از سال ۲۰۰۳ بر فعالیت های سیاسی فریز نظارت دارد.

فریز متولد سال ۱۹۷۴ در شبه جزیرۀ کریمه است. او کار خود را با مغازه داری آغاز کرد، سپس به عنوان کارشناس کیفیت در حوزۀ تجارت در کریمه و کی یف به کار خود ادامه داد. او تا پیش از حضور در پارلمان اوکراین بازیگری در فیلم های مستهجن را هم ادامه می داد.

منبع:العالم

, , , , , , , , ,